Повернення Товару

1. Дані ПРАВИЛА визначають умови повернення товару, зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу DSV-AVTO та інших постачальників в Україні через відмови клієнта (ФОП або юридичних осіб).

2. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо покупець при отриманні поставив свій підпис у квитанції про доставку у графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення ознайомлено», наступні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду Продавцем не приймаються. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцю необхідно зробити фото товару та створити повідомлення із зазначенням номера замовлення, артикулом та прикріпленими фотографіями у розділі «Повідомлення».

3. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно з законом УКРАЇНИ "Про електронну комерцію"(Розділ III, Стаття 11.), датою продажу (оформлення єлектронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення.Поворотні позиції повинні надійти на склад пізніше зазначеного терміну.

4. Товар можна повернути у тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також потрібна наявність касового або товарного чека.

Покупець може обміняти товар на інший або отримати 100% вартості товару.

Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.

5. Відповідно до ч.2 ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто на редагування. з письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши низку документів:

  • Висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення його непридатності товару;
  • Копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилася установка товару;
  • Копію ліцензії даного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
  • Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • Касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.

Відповідно до ч.2 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживача» щодо непродовольчих товарів, які були у використанні та були реалізовані через роздрібні торгові підприємства, вимоги споживача задовольняються за згодою Продавця. Таким чином, якщо автозапчастини Покупець встановлював на автомобіль самостійно, претензії Продавцем прийматися не будуть.

Крім того, поверненню не підлягають і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.

6. Порядок повернення товару:

6.1 Погодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину. Товар, надісланий без попереднього узгодження, буде повернутий клієнту без попередження.

6.2. Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару на склад.

6.3. У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.

6.4. Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

6.5. У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзд до Покупця.

7. На підставі чинного законодавства України DSV-AVTO залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнта.

При поверненні товару належної якості, DSV-AVTO має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до чинного законодавства України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.

Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує.

8. Явними причинами для відмови у поверненні є:

  • Закінчення 14 денного терміну з дня покупки;
  • Пошкоджена чи брудна упаковка;
  • Сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
  • Некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук;
  • Деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
  • Деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
  • Запчастини без наклейок постачальника.

9. У разі відмови у поверненні товар відправляється з наступним замовленням клієнта, окремим відправкою товар відмовлений у поверненні не відправляється (виняток для роздрібного покупця). У разі об'єднання позицій замовлення з різними термінами доставки в одну посилку, терміни повернення таких позицій можуть бути зменшені.

10. Відправлення зворотних товарів на адресу DSV-AVTO здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта» на адресу: м. Київ Нова Пошта відділення № 145.

Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на склад покладається на клієнта.

При поверненні габаритних деталей додатково стягуються транспортні витрати на такі групи товарів:

  • Капот, крило, бічні двері на автомобілі, підкрильник - 1500 грн;
  • Скло лобове/заднє, бампер, телевізор (панель передня) - 1000 грн;
  • Підсилювач бампера, пороги - 200 грн;
  • Дах, задні двері (хетчбек) - 1500 грн.
Інформація, про товар надана для ознайомлення і не є публічною офертою. Виробники залишають за собою право змінювати зовнішній вигляд, характеристики і комплектацію товару, попередньо не повідомляючи продавців і споживачів. Просимо вас поставитися з розумінням до цього факту і заздалегідь приносимо вибачення за можливі неточності в описі і фотографіях товару. Будемо вдячні вам за повідомлення про помилки — це допоможе зробити наш каталог ще точніше!
Киев DsvAvto Головний офіс
DsvAvto Головний офіс
«DsvAvto» у м. Київ, пр. Степана Бандери, 30 графік роботи пн-пт 9:00 до 18:00, сб. 9:00-14:00
«DsvAvto» на Ахматової
«DsvAvto» у м. Київ, вул. Анни Ахматової, 5 пн-пт 9:00 до 18:00, сб. 9:00-14:00
«DsvAvto» Окружна
«DsvAvto» у м. Київ, Велика Окружна дорога, 4г, Київ, Київська обл., 08130 пн-пт 9:00 до 18:00 суб. 9:00-13:00
0